SUZUKI SV650XA 2022
sistem ABS, Suzuki’s Dual Spark Technology, sistem Suzuki Easy Start, sistem Low RPM Assist, sistem de evacuare avansat, scaun confortabil cu aspect retro ce contribuie la reducerea oboselii rider-ului, chiar și într-o poziție sportivă, stopuri cu LED, bord multi-functional cu afisaj LCD, anvelope Dunlop Roadsmart III.-
6.990,00€
- Preţ Fără TVA:5.873,95€
A patra generație a Suzuki SV650 revine la radacinile sale cu mai multă putere, mai puțin în greutate și caracterul sportiv. Suzuki a lansat o versiune actualizată de roadster cu un nou cadru și un motor V-Twin reproiectat pentru mai multă putere și consum redus de combustibil, noul SV650 este mai subtire, mai usor si mai spre sport cu un design proaspăt.
Primul SV650 a fost lansat în 1999, fiind prima motocicleta cu motoru V-Twin 645 cc, care mai târziu a fost, de asemenea, utilizat pentru a echipa cu succes enorm DL650 V-Strom. Cea de a doua generație SV a fost introdus în anul 2003, cu un aspect de brand nou, un nou cadru din aluminiu și injecție de combustibil Șase ani mai târziu Suzuki a redenumit ca SFV650 Gladius și a oferit un design nou, modern, pentru a completa un pachet dovedit ca ar putea aborda o varietate de roluri, de la prietenosul entry level la motocicletele de Racing Club.
Pentru a patra generație, Suzuki se întoarce la rădăcinile modelului si revine la numele initial de SV cu reproiectarea sasiului cu linii curate si simple.
Motorul la 90 de grade-V Twin include noi pistoane și segmenti, sistem de răcire și evacuare, rezultând un câștig de 4 CP în putere de vârf, până la 75 la 8.500 rpm. Cuplul nu sa schimbat în ceea ce privește valoarea maximă.
Suzuki a optat pentru a menține SV relativ liber de gadgeturile electronice tipice, care au infestat motociclete moderne, astfel încât fara acceleratie ride-by-wire, controlul tractiunii sau ignition maps. În schimb, noul SV650 debuteaza un nou sistem in tandem cu Idle Speed Control cu control la ralanti (care a fost folosit la modelul anterior SFV), acest sistem se activeaza în momentul în care pilotul eliberează ambreiajul pentru a pornii motocicleta prin ridicarea turatiei motoarului pentru a evita o eventuala accidentare.
O altă caracteristică importantă a noului SV650 este cadrul acestuia. Suzuki s-a orientat clar pe partea de aluminiu, reproiectand vechiul cadru de oțel anterior la o siluetă mai subtire.
Sistemul de suspensie și de frânare nu s-au schimbat, cu excepția unei noi unități de control ABS de Nissin asta e 830 g (1,8 lb) mai ușoara. SV650 cantareste la 195 kg (430 lb), în versiunea non-ABS și 197 kg (434 lb), cu ABS.
Alezaj x cursa | 81 mm x 62.6 mm |
Ampatament | 1 445 mm |
Capacitate cilindrica | 645 cmc |
Capacitate rezervor combustibil | 14.5 L |
Cauciuc fata | 120/70ZR17M/C (58W) |
Cauciuc spate | 160/60ZR17M/C (69W) |
CO2 (g/km) | 93 g / km |
Consum combustibil | 4 L / 100 km |
Cuplu maxim | 64 Nm la 8.100 rpm |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Frana fata | dublu disc |
Frana spate | simplu disc |
Greutate proprie | 198 kg |
Inaltime sa | 790 mm |
Lungime | 2140 mm |
Putere | 75 cp |
Suspensie fata | Furcă telescopică, arc, amortizare pe ulei |
Suspensie spate | link type, bascula, amortizor |
Tip motor | 4-stroke, 2-cylinder, liquid-cooled, DOHC |
- ABS
- Parbriz